Fundació Pedrolo

Web oficial de la Fundació Pedrolo, amb dades tant del dia a dia de la Fundació com de lautor Manuel de Pedrolo

OVERVIEW

The domain fundaciopedrolo.cat currently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have analyzed zero pages within the domain fundaciopedrolo.cat and found two hundred and twenty-two websites interfacing with fundaciopedrolo.cat.

FUNDACIOPEDROLO.CAT TRAFFIC

The domain fundaciopedrolo.cat has seen a fluctuation levels of traffic within the past the year.
Traffic for fundaciopedrolo.cat

Traffic ranking (by month) for fundaciopedrolo.cat

Traffic ranking by day of the week for fundaciopedrolo.cat

LINKS TO DOMAIN

Bloc CALdesplugues

I confon estratègies amb idee.

Documentant lesquerra independentista!

Diumenge, 13 de novembre de 2016. Del PSAN i del seu nou llibre. Difícil de trencar, s.

Correllengua Lluçanès

Diumenge, 27 de gener de 2013. Tanquem el cicle Xirinacs a Perafita. El proper 1 de febrer tancarem el cicle Xirinacs al Lluçanès. Serà a la biblioteca de Perafita a dos quarts de vuit del vespre. Es projectarà un breu documental sobre la figura de Xirinacs, i comentarem els seus textos. El podeu descarregar en pdf. Divendres, 30 de novembre de 2012. Avui comença el Cicle de Xirinacs.

La Cua de Palla

Publicat per BIBLIOTECA LA BÒBILA. 9 de febrer de 2018. Fa uns dies Valèria Gaillard entrevistava en aquest diari Albert Jané, lingüista, antic director de Cavall Fort.

Apunts i altres herbes

Diumenge, 17 de maig de 2015. Seu Vella de Lleida - La catedral, una mirada més. Les pintures murals conservades van des les de gust romànic i mudèixar a les dels diversos estils del gòtic. Conserva les mostres més i.

WHAT DOES FUNDACIOPEDROLO.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciopedrolo.cat Mobile Screenshot of fundaciopedrolo.cat Tablet Screenshot of fundaciopedrolo.cat

FUNDACIOPEDROLO.CAT SERVER

I observed that a lone page on fundaciopedrolo.cat took eight hundred and sixteen milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
134.0.14.14

SERVER OS

We observed that this domain is operating the Apache server.

HTML TITLE

Fundació Pedrolo

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain fundaciopedrolo.cat states the following, "Lectures per a la lluita i l esperança." We analyzed that the webpage said " Les Nadales del Jordi Romaguera." It also stated " LHOME, LESCRIPTOR I EL SEU TEMPS. Selleccions per ell mateix TEATRE. Target top Tècnica de cambra. Bases del 9è Premi literari 7 Lletres. Podeu consultar les Bases aneu directament al web oficial del premi segueix." The header had fundacio as the highest ranking search term. This keyword was followed by pedrolo, manuel, and manuel de pedrolo which isn't as urgent as fundacio. The other words they used was literatura. catalana is also included but will not be viewed by web crawlers.

ANALYZE OTHER DOMAINS

Fundació Privada Pere Closa

Missió, visió i valors. Volem aconseguir la plena normalització educativa dels nens, nenes i joves gitanos. Millorem les capacitats dels nens i nenes i consolidem el vincle família-escola per construir expectatives positives de futur. FOMENTEM LA CONVIVÈNCIA A LES AULES. ANIMEM ALS JOVES A PARTICIPAR SOCIALMENT.

Fundacio Pere Mata - Grup Pere Mata

La Llar residència Tarragona de la Fundació Pere Mata visita el Saló Bestial de Reus. Activitat intergeneracional a la Residència del Barri de Vallbona de la Fundació Pere Mata. Nova decoració a la Residència Jaume Batlle de la Fundació Pere Mata. Voluntaris de l empresa CHEP a la residència Monestir de Sant Bart.

Fundació Portal

Gran Via de les Corts Catalanes, 620, 1r 1a A. Tel 93 237 41 22. Fax 93 304 13 81.

Actuamos por la integración social Fundación PortAventura

El entrenador respalda la labor y proyectos de la Fundació PortAventura. Mejoramos la calidad de vida de los niños hospitalizados en Sant Joan de Déu. FUN RUN PORTAVENTURA WORLD, CARRERA SOLIDARIA. PRÓXIMOS EVENTOS SOLIDARIOS EN PORTAVENTURA PARK. La Fundación PortAventura dona tres millones de euros a Hospital Sant Joan de Déu para construir la nueva UCI pediátrica. 34 977 77 91 52.